Thursday, November 10, 2011

hapdet laa ni .

okayy , harini nak citer pasal tukang cashier booth aiskrim macdonald :) okayyy , harituu , nak hantar hani balik kolej dia , sebelum tuu  singgah laa klinik  and megamall .pegi megamall sebab ayah nak cari DVD untuk kete estima , kete estima ni DVD yang dye boleh play just DVD yang ade tulis mpeg-2 . kat sini memang susah nak cari tapi kalau KL senang laa . okay , mase kat megamall , lepas beli hot n roll , *okayy saya memang suka sangat hot n roll ! * , duduk la kat bangku ngan ibu ngan hani , ayah , kakak ngan liana pegi mane ntah , so bosan menunggu aku pon snap la some pics , then pegi beli aiskrim , pegi la kat booth macdonald tuu beli aikrim , then yang tukang cashier tuu cam biasela greet customer kan , then aq pon cakap la nak mcflurry and bayar , mase dye nak bagi duit , dye pon cakap 'thank you , have a nice day ! " okayy , dia repeat dua kali and dye cam wat sioot sket * okayyy aku tak reti camne nak exprressskan camne muke dia time tuu , korang pikir la sendiri * , well , aq pikir mungkin dia bosann kott keje kat situu .











the diligent worker :)




then , bila liana datang kat aku , aku pon crite la pasal mamat mcdonald tuu , then liana pon cakap ' dia pon wat sengal gak time aq beli aiskrim tadi ' . ouh .


okay , pic ni agak fisheye sket :D







No comments:

Post a Comment